Loading

Dr.Öğr.Üyesi

Muhammet Emin MISIR

Eğitim Fakültesi

Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

İletişim

muhammetemin@sakarya.edu.tr

+90 264 295 3570

1.1 A-SCI, SCI-E, SSCI VEYA AHCI KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE (Q1 OLARAK TARANAN DERGİDE) :
1 Mugaloglu, EZ; Kaymaz, Z; Misir, ME; Lacin-Simsek, C; - Exploring the Role of Trust in Scientists to Explain Health-Related Behaviors in Response to the COVID-19 Pandemic - SCIENCE & EDUCATION - ISSN : 0926-7220 - DOI : 10.1007/s11191-022-00323-5 - - English - Article - 2022 - WOS:000751592800001
1.3-ÜAK VE SAKARYA ÜNİVERSİTESİ SENATOSU TARAFINDAN BELİRLENEN ULUSLARARASI ALAN ENDEKSLERİNDE TARANAN DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ VEYA ULAKBİM, TR-DİZİN TARAFINDAN TARANAN ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Muhammet Emin Mısır, Eda Demirhan, Canan Laçin Şimşek - FEN BİLİMLERİ DERS KİTAPLARINDAKİ YENİLENEBİLİR ENERJİ KAYNAKLARI KONUSUNUN SOSYOBİLİMSEL BİR KONU OLARAK ELE ALINMA DURUMU - Trakya Eğitim Dergisi - ISSN : 2630-6301 - 2024
2 Muhammet Emin Mısır, onur Adıgüzel - Middle-School Students’ Perceptions of History of Science - Sakarya University Journal of Education - Vol.11 - pp.155 - ISSN : 2146-7455 - DOI : https://doi.org/10.19126/suje.807577 - 2021
3 Laçin-Şimşek, C., Öztuna-Kaplan, A., Çorapçıgil, A., & Mısır, M.E. - Fen Bilgisi Öğretmenliği 3. Sınıf Öğrencilerinin Basınç-Kaynama Noktası İlişkisine Yönelik Düşünceleri: Bir TGA Uygulaması - Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi - Vol.26(5) - pp.1679 - DOI : https://doi.org/10.24106/kefdergi.2204 - 2018
1.4-DİĞER ULUSLARARASI HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ BİLİMSEL/SANATSAL MAKALE :
1 Muhammet Emin Mısır, Aldeva İlhami - Prospective Science Teachers’ Views on Socio-Scientific Issues: A Mathematical Modeling Study - Journal of Natural Science and Integration - Vol.6 - pp.218 - ISSN : 2620-5092 - DOI : 10.24014/jnsi.v6i2.28069 - 2023
2 Muhammet Emin Mısır, Canan LAÇİN-ŞİMŞEK, - Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Bilim Tarihinin Öğretimsel Değeri Üzerine Görüşleri - Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi - Vol.1(1): - pp.1 - DOI : https://doi.org/10.33400/kuje.422926 - 2018
3 Kayahan İnce, Muhammet Emin Mısır, Mehmet Ali Küpeli, Asuman Fırat - 5. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Yer Kabuğunun Gizemi Ünitesinin Öğretiminde STEM Temelli Yaklaşımın Öğrencilerin Problem Çözme Becerisi ve Akademik Başarısına Etkisinin incelenmesi - Journal of STEAM Education - Vol.1 - pp.64 - ISSN : 651-3986 - 2018
4 Muhammet Emin MISIR, Ünsal UMDU TOPSAKAL - Science and Non-Science Teachers’ Views about Earth Science Diagrams - Eurasian Academy of Sciences Eurasian Education & Literature Journal - Vol.2 - pp.71 - ISSN : 2149-3510 - DOI : 10.17740/eas.edu.2015-V2-06 - 2015
5 Burckin Dal, Nilay Ozturk, Umut Alper, Duygu Sonmez, Muhammet Emin Mısır, Aytekin Cökelez - Perception of Climate Change: Reasons, Consequences, and Willingness to Act. How Aware are They? - International Journal for Cross-Disciplinary Subjects in Education (IJCDSE) - Vol.4 - pp.1930 - ISSN : 2042-6364 - 2014
7.2-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 MISIR, M. E., LAÇİN-ŞİMŞEK, C. Ve ELMALI, Ş. - 5. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabının Fen Okuryazarlığı Açısından İncelenmesi - 2018
2 MUHAMMET EMİN MISIR, Ayşe Büşra Dönmez, SERKAN ÖZEL, ZEYNEP EBRAR YETKİNER ÖZEL - A Content Analysis of Gender Roles in Turkish Science Textbooks - 2014
7.3-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE ÖZET METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 EBRU ZEYNEP MUĞALOĞLU, Zeynep Kaymaz, MUHAMMET EMİN MISIR, CANAN LAÇİN ŞİMŞEK - EXPLORING THE INFORMATION SOURCES AND JUSTIFICATIONS OF HEALTH-RELATED BEHAVIOURS IN THE CONTEXT OF COVID-19 - 2023
2 MUHAMMET EMİN MISIR, EDA DEMİRHAN, CANAN LAÇİN ŞİMŞEK - Fen Bilimleri Ders Kitaplarındaki Yenilenebilir Enerji Kaynakları Konusunun Sosyobilimsel Bir Konu Olarak Ele Alınma Durumu - 2023
3 KAYAHAN İNCE, MUHAMMET EMİN MISIR - Bilim Kampı Bilimin Doğası Etkinliklerinin Bilimin Doğası Algısına Etkisi - 2019
4 MUHAMMET EMİN MISIR, CANAN LAÇİN ŞİMŞEK - Türkiye’deki Yabancı Öğrencilerin Bilim İnsanı Bilgi Düzeyleri: Sakarya Üniversitesi TÖMER Örneği - 2019
5 ŞULE ELMALI, MUHAMMET EMİN MISIR - Sınıf Öğretmenliği Alanında Fen Bilimleri Eğitimi İçerikli Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi - 2018
6 ELMALI, Ş., MISIR, M. E., ÖNDER İ., LAÇİN ŞİMŞEK, C. - STEM Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Özerk Öğrenmelerine Etkisi. - 2018
7 MISIR, M. E. ve LAÇİN-ŞİMŞEK, C. - Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Bilim Tarihinin Öğretimsel Değeri Üzerine Görüşleri - 2017
8 ALPER ÇORAPÇIGİL, ŞULE ELMALI, MUHAMMET EMİN MISIR - Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretim Yöntem ve Tekniklere Yönelik Öz-yeterlikleri - 2017
9 MUHAMMET EMİN MISIR, Kayahan İnce - Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Maddenin Tanecikli Yapısı Hakkındaki Kavram Yanılgılarına Dijital Öykülerin Etkisi - 2017
10 AYSUN ÖZTUNA KAPLAN, CANAN LAÇİN ŞİMŞEK, MUHAMMET EMİN MISIR - Fen öğretiminde Kavram Yanılgılarının Giderilmesine Yönelik Bir Eylem Araştırması: Nerede Yanılmışım? - 2017
7.7-ULUSAL KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE ÖZET METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 MUHAMMET EMİN MISIR, CANAN LAÇİN ŞİMŞEK, ŞULE ELMALI, İSMAİL ÖNDER - STEM Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Girişimcilik Becerilerine Etkisi - 2018
2 MUHAMMET EMİN MISIR, ALPER ÇORAPÇIGİL, CANAN LAÇİN ŞİMŞEK, AYSUN ÖZTUNA KAPLAN - ÖĞRETMEN ADAYLARININ BASINÇ-KAYNAMA NOKTASI İLİŞKİSİNE YÖNELİK BİLGİDÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ: BİR TGA UYGULAMASI - 2016
3 HİKMET SÜRMELİ, Mehtap Yurdatapan, MUHAMMET EMİN MISIR, KAYAHAN İNCE - Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Anlayışları ve Paranormal İnaçları Arasındaki İlişki - 2014
3.4-ULUSLARARASI YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAPTA BÖLÜM YAZARLIĞI :
1 YOKUŞ GÜROL, MISIR MUHAMMET EMİN - Fen Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar - II - Pegem Akademi - pp.172 - 2021
2 MISIR MUHAMMET EMİN,MUĞALOĞLU EBRU ZEYNEP,DAL BURÇKİN - Fen Bilimleri Eğitimi Alanındaki Öğretme ve Öğrenme Yaklaşımları - Pegem Akademi - pp.251 - 2021
3 İNCE KAYAHAN,MISIR MUHAMMET EMİN - Merhaba STEM-Yenilikçi Bir Öğretim Yaklaşımı - Eğitim Kitabevi Yayınları - 2018
4 MISIR MUHAMMET EMİN - New Educational Trends in Turkey - Trafford Publishing - pp.58 - 2017
2.3 A-TÜBA, TÜBİTAK (1001, 1003, 1004,1005, 1505, 1007, 2244, 3005, 2232, 2236, 3501, 1071, COST), ERA-NET, ULUSLARARASI İKİLİ VE ÇOKLU İŞ BİRLİKLERİ, BİRLEŞMİŞ MİLLETLER, BOREN, SSB, STB, TENMAK, TAGEM, TÜSEB, DİĞER BAKANLIKLAR TARAFINDAN DESTEKLİ PROJEDE YÜRÜTÜCÜ OLMAK :
1 Muhammet Emin Mısır, Kayahan İnce - ABD Misyonu Türkiye Hibe Programı (The University of Tennessee, United States Mission Türkiye, Milli Eğitim Bakanlığı, Sakarya Üniversitesi) - Vol.54600 Dolar - DOI : Tamamlandı - STU15022IN0011 - 2022
2.3 B-TÜBA, TÜBİTAK (1001, 1003, 1004,1005, 1505, 1007, 2244, 3005, 2232, 2236, 3501, 1071, COST), ERA-NET, ULUSLARARASI İKİLİ VE ÇOKLU İŞ BİRLİKLERİ, BİRLEŞMİŞ MİLLETLER, BOREN, SSB, STB, TENMAK, TAGEM, TÜSEB, DİĞER BAKANLIKLAR TARAFINDAN DESTEKLİ PROJEDE ARAŞTIRMACI OLMAK :
1 Prof. Dr. Şenol Beşoluk, Prof. Dr. Hüseyin Çalışkan, Doç. Dr. Eda Demirhan, Arş. Gör. Dr. Muhammet Emin Mısır, Arş. Gör. Dr. Mehmet Uymaz, Öğr. Gör. Dr. Mehmet Alper Cantimer - TÜBİTAK 3005 - Vol.363.100,00 -TL - DOI : Devam Ediyor - 222K234 - 2023
2.11 B-BAŞARIYLA TAMAMLANAN TÜBİTAK (4004, 4005) TARAFINDAN DESTEKLENMİŞ PROJELERDE ARAŞTIRMACI OLMAK :
1 Kayahan İnce, Muhammet Emin Mısır - TÜBİTAK4004 - DOI : Tamamlandı - 125B825 - 2022
2 Kayahan İnce, Arş. Gör. Dr. Muhammet Emin Mısır - TÜBİTAK4004 - DOI : Tamamlandı - 119B998 - 2020
2.13 B-BAŞARIYLA TAMAMLANAN YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI TARAFINDAN DESTEKLENMİŞ BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJESİNDE (YALNIZCA AR-GE NİTELİĞİNDEKİ PROJELER) ARAŞTIRMACI OLMAK :
1 Canan Laçin Şimşek, Muhammet Emin Mısır - Sakarya Üniversitesi BAPK - Vol.16680 - DOI : Tamamlandı - 2021-7-25-45 - 2021
2.15-TÜBİTAK 2209-A, 2209-B, 2242 PROJELERİNDE DANIŞMAN OLMAK (EN FAZLA 100 PUAN ALINABİLİR.) :
1 Arş. Gör. Dr. Muhammet Emin Mısır - TÜBİTAK 2209A - DOI : Devam Ediyor - 2024
2 Arş. Gör. Dr. Muhammet Emin Mısır - TÜBİTAK 2209A - DOI : Devam Ediyor - 2024
3 Arş. Gör. Dr. Muhammet Emin Mısır - TÜBİTAK 2209A - DOI : Devam Ediyor - 1919B021210687 - 2023
9.10-SSCI, SCI-EXP, AHCI, SCOPUS KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE HAKEMLİK :
1 Milli Eğitim Dergisi - 2020
9.12-ULUSLARARASI ALAN ENDEKSLERİNDEKİ DERGİLERDE HAKEMLİK :
1 SUJE 2024 - 2024
2 Sakarya University Journal of Education - 2024
3 Sakarya University Journal of Education - 2024
4 SUJE - 2024
5 Sakarya University Journal of Education - 2024
6 Sakarya University Journal of Education - 2024
7 Sakarya University Journal of Education - 2023
8 Sakarya University Journal of Education - 2023
9 Sakarya University Journal of Education - 2023
10 Sakarya University Journal of Education - 2023
9.13-DİĞER ULUSAL VEYA ULUSLARARASI DERGİLERDE EDİTÖRLÜK VE HAKEMLİK :
1 Journal of Multidisciplinary Studies in Education - 2024
2 Journal of Individual Differences in Education - 2024
3 Journal of STEAM education - 2024
4 Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi - 2024
5 Türk Eğitim Bilimleri Dergisi - 2024
13.2-LİSANS DÜZEYİNDE DERS VERMEK. (SON 3 YILDA HER DERS İÇİN, HER YIL İÇİN EN FAZLA 5 DERS) :
1 Bilim Tarihi ve Felsefesi - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2024
2 Fen Bilimleri Laboratuvar Uygulamaları B - pp.0 - ISSN : 1 - 1 - 2023
3 Fen Bilimleri Laboratuvar Uygulamaları A - pp.0 - ISSN : 1 - 1 - 2023
4 Öğretmenlik Uygulaması 2 22U58 Şubesi - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2023
5 Öğretmenlik Uygulaması 2 22U59 Şubesi - ISSN : 1 - 1 - 2023
6 Öğretmenlik Uygulaması 2 21U22 - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2022
7 Öğretmenlik Uygulaması 2 - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2022
8 Öğretmenlik Uygulaması II 21U24 Şubesi - pp.2 - ISSN : 0 - 1 - 2022
9 Öğretmenlik Uygulaması II 21u21 Şubesi - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2022
10 Fen Bilimleri Laboratuvar Uygulamaları B Şubesi - ISSN : 1 - 1 - 2021
11 Öğretmenlik Uygulaması 2 21U61 Şubesi - ISSN : 1 - 1 - 2021
12 Öğretmenlik Uygulaması I - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2021
13 Öğretmenlik Uygulaması 1 22U62 Şubesi - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2021
14 Öğretmenlik Uygulaması 1 22U8 Şubesi - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2021
13.5-EĞİTİM BİLGİLERİ :
1 ISSN : 0 - 0 - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - 2024
2 ISSN : 0 - 0 - Sosyal Bilimler Enstitüsü - 2014
3 ISSN : 0 - 0 - Sosyal Bilimler Enstitüsü - 2011
18.1-ÜYELİKLER :
1 European Science Education Research Association (ESERA) - Devam ediyor - 2024
2 Fen Eğitimi Araştırmaları Derneği (FEAD) - Devam ediyor - 2024
18.2-İŞ DENEYİMİ :
1 2014
2 2011
18.4-AKADEMİK BİLGİLERİ :
1 Sakarya Üniversitesi - Eğitim Fakültesi - 2016
2 Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - 2013
15.9-KİŞİSEL ORCID NUMARASI ALINMASI :
1 ORCID alımı - 2024
16.9-ALANI İLE İLGİLİ ULUSLARARASI KURSA KATILIM :
1 Arduino Step by Step: Getting Started - 2024
2 Game Development Masterclass: Make Educational Apps & Games - 2024
3 Educational Psychology & Special Education - 2024
4 Innovation and Technology for Teaching and Learning - 2024
5 R Programming A-Z: R for Data Science With Real Exercises - 2024
6 SPSS Masterclass: Learn SPSS From Scratch to Advanced - 2024
7 Akademik Tezlerde İleri Teknikler: Yapay Zeka - 2024
8 Artificial Intelligence in Education - 2024
9 ChatGPT and Artificial Intelligence in Higher Education - 2024
10 Qualitative Research- From Design to Implementation - 2024
11 Research Methods and Statistics An Introduction (2023 Ed.) - 2024
12 Git and GitHub Projects: Project Based Learning (8 Projects) - 2024
13 Fundamentals of Programming: Understanding C# - 2018
16.10-ALANI İLE İLGİLİ ULUSAL KURSA KATILIM :
1 Statistics for Data Mining in Education - 2024
2 Design and Sample Size Determination Training in Experimental Studies - 2024
3 Karma Yöntem-1 (Temel Düzey-Tüm Bilim Dalları için) - 2024
4 Meta-Thematic Analysis Training with Examples and Applications - 2024
5 Scientific Research and Science Ethics - 2024
6 The Process of Reporting and Publishing a Single Subject Research - 2024
7 Test and Item Analysis Program (TAP) for Achievement Tests - 2024
8 Veri Bilimine Giriş - 2024
9 Temel NVİVO Kullanımı - 2024
10 AMOS ile Yapısal Eşitlik Modellemesi Eğitimi - 2024
11 Sosyal Ağ Analizi ve Ucinet Kullanımı - 2024
12 Kapsam Derlemesi Eğitimi (Scoping Review) - 2024
13 Açımlayıcı ve Doğrulayıcı Faktör Analizi Eğitimi - 2024
14 A'dan Z' ye Tüm Yönleriyle Ölçek Geliştirme Eğitimi (Yeni Başlayanlar ve İleri Düzey Araştırmacılar İçin) - 2024
15 Bibliyometrik analiz - 2024
16 Döküman Analizi Eğitimi - 2024
17 Multidisipliner Araştırmalar Eğitimi - 2024
18 Atlas.ti Kullanımı ve Nitel Veri Analizi - 2024
19 Q Metodoloji ( Q Metod ) Eğitimi - 2024
20 Tüm Yönleriyle Etnografya Deseni ( Kültür Araştırması ) - 2024
21 Sıralı Bağımlı Değişkenli Modeller Kavram ve Uygulamalar Eğitimi - 2024
22 Eylem Araştırması ( Kuramdan Uygulamaya- Makale-tez yazımı ile ) - 2024
23 TÜBİTAK - ARDEB, 1001-1002-3501 Proje Yazma Eğitimi ( Fen Bilimleri İçin ) - 2024
24 Temel MAXQDA Eğitimi - 2022
25 Sınıf Öğretmenlerine Yönelik Okul Öncesi Öğretmenliği Eğitim Semineri - 2011
16.11-BELGELENDİRMEK KAYDIYLA ÜNİVERSİTELERİN BİLİMSEL ARAŞTIRMALARA YÖNELİK DÜZENLEDİĞİ EĞİTİMLERE KATILMAK :
1 Scival Platformu Eğitimi - 2024
2 Incites:Benchmarking&Analytics - 2024
3 Akademik Araştırmaların Yol Haritası:Araç ve Analizler - 2024
4 2209-A VE 2209-B PROJELERİ BİLGİLENDİRME ETKİNLİĞİ Sakarya Üniversitesi - 2023
5 COST AKSİYONLARI BİLGİLENDİRME ETKİNLİĞİ Sakarya Üniversitesi - 2023
6 2237-A "Bilim Tarihi" - 2023
7 2237-A "Eğitim Bilimleri Alanlarında Lisansüstü Eğitim Gören Öğrenciler için Proje Hazırlama Kursu IV" - 2021
8 TÜBİTAK 2237-A "Başarı testi nasıl geliştirilir? Farklı ölçme kuramlarına göre tüm yönleriyle başarı testi geliştirme" - 2021
9 BESLENME VE BAĞIŞIKLIK SİSTEMİ Sakarya Üniversitesi - 2021
10 PANDEMİ SÜRECİNDE OKULA DÖNÜŞ VE KAYGILAR Sakarya Üniversitesi - 2020
11 BASILI VE E- KAYNAKLARIN ETKİN KULLANIMI VE AKADEMİK REFERANS PROGRAMLARI - 2016
12 PROJE YÖNETİMİ Sakarya Üniversitesi - 2016
MAKALELER
FEN BİLİMLERİ DERS KİTAPLARINDAKİ YENİLENEBİLİR ENERJİ KAYNAKLARI KONUSUNUN SOSYOBİLİMSEL BİR KONU OLARAK ELE ALINMA DURUMU
Prospective Science Teachers’ Views on Socio-Scientific Issues: A Mathematical Modeling Study
Exploring the Role of Trust in Scientists to Explain Health-Related Behaviors in Response to the COVID-19 Pandemic
Middle-School Students’ Perceptions of History of Science
5. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Yer Kabuğunun Gizemi Ünitesinin Öğretiminde STEM Temelli Yaklaşımın Öğrencilerin Problem Çözme Becerisi ve Akademik Başarısına Etkisinin İncelenmesi
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Bilim Tarihinin Öğretimsel Değeri Üzerine Görüşleri
Fen Bilgisi Öğretmenliği 3. Sınıf Öğrencilerinin Basınç-Kaynama Noktası İlişkisine Yönelik Düşünceleri: Bir TGA Uygulaması
Science and Non-Science Teachers’ Views about Earth Science Diagrams
Perception of Climate Change: Reasons, Consequences, and Willingness to Act. How Aware are They?
ARAŞTIRMA PROJELERİ
Öğretmen Adaylarının Bilim İnsanı İmajı: Bilim İnsanının Görünüşü, Aktivitesi ve Çalıştığı Yer
Yerel Tarihi, Kültürel Ve Doğal Varlıkların Öğretim Programları Ile Entegrasyonu
DİSİPLİNLERARASI BİR YAKLAŞIMLA BİLİM TARİHİ ÖĞRETİMİ: BELGESEL HAZIRLIYORUM
Aynada Bir Bilim İnsanı Görüyorum II
Aynada Bir Bilim İnsanı Görüyorum
Fen Bilimleri Öğretmenleri Bilim Merkezinde
BİLDİRİLER
EXPLORING THE INFORMATION SOURCES AND JUSTIFICATIONS OF HEALTH-RELATED BEHAVIOURS IN THE CONTEXT OF COVID-19
Fen Bilimleri Ders Kitaplarındaki Yenilenebilir Enerji Kaynakları Konusunun Sosyobilimsel Bir Konu Olarak Ele Alınma Durumu
Türkiye’deki Yabancı Öğrencilerin Bilim İnsanı Bilgi Düzeyleri: Sakarya Üniversitesi TÖMER Örneği
Bilim Kampı Bilimin Doğası Etkinliklerinin Bilimin Doğası Algısına Etkisi
Beşinci Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabının Fen Okuryazarlığı Açısından İncelenmesi
Sınıf Öğretmenliği Alanında Fen Bilimleri Eğitimi İçerikli Lisansüstü Tezlerinİncelenmesi
STEM Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Girişimcilik Becerilerine Etkisi
STEM Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretmen AdaylarınınÖzerk Öğrenmelerine Etkisi
Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Maddenin Tanecikli Yapısı Hakkındaki Kavram Yanılgılarına Dijital Öykülerin Etkisi
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Bilim Tarihinin Öğretimsel Değeri Üzerine Görüşleri
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretim Yöntem ve Tekniklere Yönelik Öz-yeterlikleri
Fen öğretiminde KavramYanılgılarının Giderilmesine YönelikBir Eylem Araştırması: NeredeYanılmışım?
ÖĞRETMEN ADAYLARININ BASINÇ-KAYNAMA NOKTASI İLİŞKİSİNE YÖNELİK BİLGİDÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ: BİR TGA UYGULAMASI
A Content Analysis of Gender Roles in Turkish Science Textbooks.
Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Anlayışları ve Paranormal İnaçları Arasındaki İlişki
KİTAPLAR
Fen Bilimleri Eğitimi Alanındaki Öğretme ve Öğrenme Yaklaşımları
Fen Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar - II
Fen Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar - II
Fen Bilimleri Eğitimi Alanındaki Öğretme ve Öğrenme Yaklaşımları
Merhaba STEM-Yenilikçi Bir Öğretim Yaklaşımı
New Educational Trends in Turkey
UZMANLIK ALANLARI
Biyoloji Eğitimi ,Fizik Eğitimi ,Kimya Eğitimi